کیمیش درباره گل استثنایی به دورتموند: می‌دانستم دروازه‌بان حریف جلو می‌آید

کیمیش درباره گل استثنایی به دورتموند: می‌دانستم دروازه‌بان حریف جلو می‌آید

خبرگزاری فوتبالی – زننده سوپرگل تیم بایرن به دورتموند، آن گل را بهترین گل دوران حرفه‌ایش می‌داند.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان دیدار حساس دورتموند مقابل بایرن مونیخ، جاشوا کیمیش با ضربه ای استثنایی توانست تک گل بایرن را به ثمر برساند تا درکلاسیکر با نتیجه ۱-۰ به سود بایرن به پایان برسد و این تیم حالا شانس اصلی قهرمانی در بوندس‌لیگا باشد. او گل خود را با یک ضربه چپ زد و آن را بهترین گل زندگی‌اش دانست.
کیمیش که در تمام دوران بازی‌ حرفه‌ایش در باشگاه و تیم ملی توانسته ۲۷ گل بزند در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ درباره گل خود که از فاصله‌ تقریبا ۱۹ متری به ثمر رسید گفته: این گل زیباترین گل دوران بازی‌ام بود و اهمیت زیادی داشت. قبل از بازی به ما گفته شده بود که رومن بورکی بیشتر اوقات روی خط دروازه نمی‌ایستد.
مت هوملز، مدافع تیم دورتموند هم درباره این گل در گفت و گو با اسکای اسپرت آلمان  گفته: بعضی اوقات سرنوشت بازی‌ها توسط نابغه‌ها تعیین می‌شود و بازی امروز هم به همین ترتیب پیش رفت. فکر می‌کنم همه تیم‌ها از کورس رقابت کنار رفته‌اند و همه‌چیز در دستان بایرن است. فقط باید امیدوار باشیم در ۶ بازی آینده ۳ بار امتیاز از دست دهند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد می‌خواهیم از آن استفاده کنیم.

1101