علامت جدید امباپه به رئال مادرید: زیدان الگوی من است

علامت جدید امباپه به رئال مادرید: زیدان الگوی من است

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن مصاحبه ای با دیلی میرر داشت که باز هم از رئال مادرید و زیدان تعریف کرد.

به گزارش فوتبالی، امباپه در صحبت های اخیرش باز هم به رئال مادرید علامت داده و گفته است:"اولین اسطوره ام زیدان بود که دستاوردهای زیادی در تیم ملی داشت. بعد از ان رونالدو بود که چیزهای زیادی کسب کرد و بعد از این همه موفقیت همچنان موفقیت های زیادی به دست می اورد. هر دوی آنها تاثیر خود را در تاریخ فوتبال گذاشته اند و من هم می خواهم فصل مربوط به خودم را در کتاب های فوتبال بنویسم."

وی در مورد علاقه اش به قهرمانی اروپا بیان کرد :" یکی از بزرگترین جاه طلبی های من بردن چمپیونزلیگ است. این که بتوانم بخشی از لیگ قهرمانان اروپا باشم و اولین قهرمانی اروپایی خود را کسب کنم، برایم خیلی خاص خواهد بود."

امباپه در مورد توپ طلا هم صحبت کرد:" زیباست که آن را ببرم اما این طور نیست که به خاطرش نتوانم بخوابم. به این فکر نمی کنم که فصل بعد یا فصل بعدش باید آن را ببرم. محدودیت زمانی برای خود تعیین نکرده ام. همیشه اهدافم قهرمانی با پی اس جی و تیم ملی است و اگر قهرمانی ها به خاطر عملکرد من باشد به خاطرش خوشحال و خرسند خواهم شد."

وی در مورد لیورپول هم صحبت کرد:" در لیگ انگلیس فصل بی نظیری داشتند و مثل ربات بودند. کاری کردند که بردن آسان به نظر برسد. یک مربی فوق العاده دارند و سطح بی نظیری دارند که ثابت می کند عملکردشان درون زمین اتفاقی نیست."