تلفات بزرگ دورتموند؛ هالند مصدوم شد و لنگ زنان زمین را ترک کرد

تلفات بزرگ دورتموند؛ هالند مصدوم شد و لنگ زنان زمین را ترک کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند لنگ زنان در بازی مقابل بایرن مونیخ از زمین خارج شد. این مهاجم در دقیقه 72 با مصدویمت از زمین خارج شد و جای خود را به رینا داد. هالند لنگ زنان ورزشگاه وستفالن را ترک کرد. مصدومیت هالند زنگ خطر را در دورتموند در فاصله شش هفته مانده به پایان بوندسلیگا به صدا در آورد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن نروژی در دقیقه 58 نزدیک بود که گل تساوی را برای دورتموند به ثمر برساند هر چند که بواتنگ با دستش این توپ را دفع کرد و داور ویدیویی به شکل عجیبی به این صحنه واکنش نشان نداد. هلاند در یازه بازی فصل خود در بوندسلیگای امسال ده گل زده و در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی داشته هر چند که به نظر می رسد بحران کرونا عملکردش را متوقف کرده است.

دورتموند شش بازی فرصت دارد تا اختلاف هفت امتیازی خود با بایرن را کاهش بدهد. زردپوشان باید میزبان هرتا، ماینز و هوفنهایم باشد و در خارج از خانه نیز به مصاف پادربورن، فورتنا دوسلدورف و لایپزیش خواهند رفت.

در حال حاضر دورتموند تلاش می کند تا حداقل به عنوان تیم دوم فصل را به اتمام برساند که اگر مصدومیت هالند جدی باشد باید به گزینه های دیگری فکر کنند.