تصمیم بحث برانگیز داور ویدیویی به سود بایرن مونیخ؛ هند بواتنگ بررسی نشد

تصمیم بحث برانگیز داور ویدیویی به سود بایرن مونیخ؛ هند بواتنگ بررسی نشد

خبرگزاری فوتبالی - اولین تصمیم جنجالی در پایان قرنطینه در بازی دورتموند و بایرن مونیخ گرفته شد. در دقیقه 57 بازی، زمانی که امره جان از جناح چپ ارسالی را انجام داد، تورگان هازارد توپ را گرفت و موقعیتی درخشان را برای هالند درون محوطه جریمه ساخت. مهاجم نروژی به سمت دروازه شوت زد اما بواتنگ با آرنج توپ را دفع کرد و روانه کرنر کرد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که قبل از این صحنه مدافع بایرن سر خورده بود اما توپ از چند ثانیه قبل به بازویش برخورد کرد که کاملا دستش در حالت غیرطبیعی قرار داشت و احتمال این که هند پنالتی گرفته شود، وجود داشت. در حقیقت اگر بواتنگ دستش را جمع می کرد، هیچ بعید نبود که هالند گلزنی کند و چه بسا سرنوشت بوندسلیگای امسال روی همین صحنه عوض می شد.

توبیاس استیلر داور بازی اما نه تنها پنالتی نگرفت بلکه حتی با داور ویدیویی هم در مورد این صحنه جنجالی مشورت نکرد تا بازی بعد از آن به صورت عادی پیگیری شود. دورتموند در شبکه های اجتماعی از این تصمیم داور انتقاد کرد هر چند که طبیعتا چیزی عوض نمی شود و با شکست دورتموند می توان گفت که پرونده قهرمان لیگ آلمان در این فصل تا حد زیادی بسته شده و باید منتظر مشخص شدن تکلیف سهمیه های اروپایی و تیم های سقوط کننده باشیم.