دورتموند 0-1 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها در آستانه هشتمین قهرمانی پیاپی

دورتموند 0-1 بایرن مونیخ؛ باواریایی ها در آستانه هشتمین قهرمانی پیاپی

پایگاه خبری فوتبالی - گل سه امتیازی کیمیش با یک ضربه فنی و زیبا از بیرون محوطه جریمه، شاید قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ، فینال بوندسلیگا را در وستفالن برد. گل کیمیش در دقیقه 43 باعث شد تا باواریایی ها با نتیجه یک بر صفر مقابل دورتموند پیروز شوند و حالا فاصله چندانی با قهرمانی بوندسلیگا ندارند.

در حقیقت در فاصله شش هفته تا پایان بوندسلیگا، بایرن 7 امتیاز تا تیم دوم که دورتموند است، فاصله دارد و در شرایط فعلی می توان گفت که احتمال قهرمانی آنها بسیار بالاست. دورتموند امیدوار بود که با پیروزی در بازی امشب برای اولین بار در هشت سال اخیر قهرمان بوندسلیگا شود اما شکست در بازی خانگی امیدهای آنها را نقش بر آب کرد. بر خلاف انتظارات نه هالند و نه لواندوفسکی نتوانستند گلزنی کنند و کیمیش از خط دفاعی وارد شد تا گل سه امتیازی و ارزشمند تیم فلیک را به ثمر برساند و حالا این مربی می تواند با قهرمانی لیگ آلمان محبوبیتش را در میان هواداران بیشتر کند.

قطعا بدون تماشاگر بودن بازی هم نقش مهمی در پیروزی بایرن مونیخ داشت. اگر بحران کرونا وجود نداشت و این بازی با حضور تماشاگران برگزار می شد، شاید دیوار زرد در وستفالن اجازه پیروزی رقیب سنتی را نمی داد اما تقدیر طور دیگری رقم خورد و حالا اگر معجزه ای در هفته های آینده رخ ندهد، بایرن به سمت سی امین جام خود گام بلندی برخواهد داشت.