داگلاس کاستا: گاهی به خداحافظی با فوتبال فکر می کنم

داگلاس کاستا: گاهی به خداحافظی با فوتبال فکر می کنم

پایگاه خبری فوتبالی - داگلاس کاستا وینگر یوونتوس اعتراف کرد که او به خاطر مشکلاتی که در زمینه مصدومی ها داشته به بازنشستگی از فوتبال فکر می کند.

به گزارش فوتبالی، استا در سه فصل حضور در یوونتوس به علت مصدومیت های مختلف خود فقط 90 بازی انجام داده است اما بازیکن برزیلی می گوید که این مصدومیت ها روی عملکردش تاثیر منفی گذاشته است. داگلاس گفته است :" گاهی با خودم فکر می کنم:" آیا هنوز می توانم بازی کنم؟" چون به زمین می روم و دوباره مصدوم می شوم. بعد از آن وقتی تلویزیون را می بینم، علاقه ام را به یاد می آورم و به این فکر می کنم که هنوز می توانم در بالاترین سطح بازی کنم.همین من را  زنده نگه می دارد. می دانم که فوتبال برایم ساده ترین چیز است. فوتبال  برای من به معنی فوتبال یا شهرت نیست، فقط می خواهم کاری را انجام بدهم که از ان لذت می برم. هدفم همین است. گاهی با الکس ساندرو شوخی می کنم و می گویم که تعداد اسکن هایم از تعداد بازیهایی که کردم بیشتر بوده است."

بازیکن برزیلی اعتراف کرد که حتی یک روانشناس برای عبور از بحران مصدومیت هایش استخدام کرده است:" برخی می گویند داگلاس  می توانست یکی از بهترین های دنیا باشد اما مصدومیت ها او را متوقف کرد. از این حرف عصبانی می شوم. می توانم یک بازیکن عالی باشم اما به خاطر دلایلی که تحت کنترل من نیست، نتوانسته ام.هر بار مصدوم می شوم از خودم می پرسم که چه کاری را اشتباه کرده ام؟ تعجب می کنم که به صورت مداوم نمی توانم بازی کنم و از این بابت ناراحت می شوم. نمی دانم که آیا شما هم می دانید که یک مربی ذهن استخدام کرده ام یا نه. او یک روانشناس نیست اما به تو می گوید که اتفاقات کودکی چگونه ممکن است روی تو تاثیر بگذارند."