ارکین: دی بوئر دوران فوتبالم را خراب کرد

ارکین: دی بوئر دوران فوتبالم را خراب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جانر ارکین که در تابستان 2016 به صورت رایگان از فنرباغچه به اینتر پیوست، دوران چندان درخشانی در تیم ایتالیایی نداشت چرا که هیچ فرصتی نصیبش نشد تا در بازیهای رسمی توانایی های خود را به اثبات برساند.

به گزارش فوتبالی، ارکین اعتقاد دارد که فرانک دی بوئر ستاره سابق فوتبال هلند علت اصلی خراب شدن مسیر فوتبالش بوده است. دی بوئر فقط چهارده بازی هدایت اینتر را به عهده داشت که ارکین در مصاحبه با اف سی اینتر نیوز گفت:"فکر می کردم که حضور در اینتر یک گام جلو برای من است تا بتوانم بازی کنم و جامها را ببرم اما رفتاری که دی بوئر با من داشت، وحشتناک بود. طوری با من برخورد می کرد که انگار بازیکن تیم جوانان هستم و من را از تیم کنار گذاشت. این باعث شد تا دوران فوتبالم خراب شود. من را مجبور می کرد تا جدا از تیم تمرین کنم. بی احترامی هایش را هرگز درک نکردم. فکر می کنم که می خواست ناامید شوم و از تیم بروم."

این بازیکن ترکیه ای بعد از آن به بشیکتاش ملحق شد که در آن جا شرایط برایش بد پیش نرفت. او در پست دفاع چپ و بال چپ برای بشیکتاش بازی کرده که مجموعا در 32 بازی خود با سه گل و یازده پاس گل فصل خوبی داشته و نمایش موفقی از خود ارائه داده است.