شرط جدید بازیکنان سری‌آ برای شروع فوتبال: به هیچ‌ وجه ساعت ۴ بعد از ظهر بازی نمی‌کنیم!

شرط جدید بازیکنان سری‌آ برای شروع فوتبال: به هیچ‌ وجه ساعت ۴ بعد از ظهر بازی نمی‌کنیم!

خبرگزاری فوتبالی – بازیکنان سری‌آ مخالفت خود را با آغاز بازی‌ها در ساعت‌ ۱۶:۳۰ ابراز کرده‌اند.
به گزارش فوتبالی، اتحادیه بازیکنان سری‌آ هشدار داده برگزاری بازی‌های سری‌آ در تابستان و در ساعت ۱۶:۳۰ به هیچ وجه منطقی نیست و حتی اجازه بحث درباره آن را هم نمی‌دهد.
با توجه به از سرگیری فوتبال و ادامه آن در تابستان، پیشنهاد شده بازی‌های سری‌آ ساعت ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۵ و ۲۱:۰۰ آغاز شود و این مسئله با مخالفت بازیکنان سری‌آ مواجه شده است.
اومبرتو کالکانیو، قائم مقام اتحادیه بازیکنان سری‌آ در گفت و گو با لاریپابلیکا گفته: بازی در ساعت ۱۶:۳۰ ، در اوج تابستان و در ماه‌های ژوئن و جولای کاملا غیر قابل بحث است. می‌دانم که در جام جهانی ۹۴ آمریکا بعضی بازی‌ها در چنین بازه زمانی برگزار می‌شد اما تعداد بازی‌هایی که در آن شرایط برگزار شد بسیار کم بود. حالا تعداد بازی‌ها بیشتر است.
کالکانیو در ادامه افزود: مدیران باشگاه‌ها بابت سلامتی بازیکنانشان باید نگران باشند و تنها به حق پهش تلویزیون فکر نکنند. ما برای انجام بازی‌ها تنها در ساعت‌های ۱۸:۴۵ و ۲۱ آماده هستیم!
اتحادیه بازیکنان سری‌آ یکی از فعال ترین انجمن‌ها در سری‌آ است که در دوران شیوع کرونا به شدت به دنبال حفظ سلامتی بازیکنان بوده و حالا هم درخواست‌های جدیدی درباره آغاز دوباره فوتبال مطرح کرده است.
گفتنی است هنوز تاریخ شروع دوباره فوتبال در ایتالیا مشخص نشده است.

1101