آخرین شرایط مذاکرات رم برای تعیین آینده مخیتاریان و اسمالینگ

آخرین شرایط مذاکرات رم  برای تعیین آینده مخیتاریان و اسمالینگ

پایگاه خبری فوتبالی  - رم با آرسنال  تماس گرفته است تا قرارداد قرضی هنریخ مخیتاریان ارمنی برای یک سال دیگر تمدید شود و بند خرید اجباری در سال 2021 در قراردادش گذاشته شود.

به گزارش فوتبالی، رم برای خرید قرضی مخیتاریان 31 ساله در این فصل 3 میلیون یورو پرداخت که بندی برای خرید در این قرارداد نبود.حالا ال تمپو گزارش داده است که جالوروسی ها در نظر دارند که یک سال دیگر قرارداد قرضی هافبک ارمنی را تمدید کنند، البته با این شرط که در سال 2021 بند خرید اجباری فعال شود.البته در حال حاضر قرارداد مخیتاریان با آرسنال تا سال 2021 اعتبار دارد و به همین خاطر در ابتدا باید قراردادش را با تیم لندنی تمدید کند و بعد از آن برای فصل آینده با رم قرارداد ببندد. هنریخ با وجود این که در این فصل مصدومیت هایی داشت اما با شش گل و چهار پاس گل در 20 بازی نمایش خوبی داشت.

از سویی گفته می شود که منچستریونایتد پذیرفته تا اسمالینگ در رم بماند و مبلغش از 25 میلیون یوروی اولیه کمتر شود. در حقیقت بازیکن انگلیسی در لیگ ایتالیا خوشحال است و می خواهد در رم ماندنی شود. رم اعتقاد دارد که 25 میلیون یورو برای انتقال این مدافع 30 ساله زیاد است و می خواهند برای جذب وی فقط 18 میلیون یورو بپردازند. اسمالینگ تا تابستان 2022 با منچستریونایتد قرارداد دارد. اسمالینگ در این فصل 28 بازی در رم داشته که دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است.