ایتالیا قهرمان مسابقات آنلاین یورو 2020 شد

ایتالیا قهرمان مسابقات آنلاین یورو 2020 شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا با شکست صربستان در فینال توانست قهرمان مسابقات یورو 2020 شود که اولین تورنمنت آنلاین اروپایی بود.

به گزارش فوتبالی، مسابقات این هفته با حضور شانزده کشور برگزار شد که در دنیای مجازی با هم رقابت می کردند. آنها در مسابقات پلی استیشن 4 در بازی Pro Evolution Soccer 2020 با هم مسابقه دادند. ایتالیا در ابتدا با غلبه بر دانمارک و صربستان با نتایج پنج بر یک و شش بر پنج قهرمان گروه بی شد. بعد از آن در یک چهارم نهایی مقابل رژیم صهیونیستی با نتیجه دو بر صفر برنده شدند و با همین نتیجه، فرانسه را در نیمه نهایی شکست دادند. ایتالیا در فینال با نتیجه سه بر یک مقابل صربستان غلبه کرد تا به قهرمانی بزرگترین تورنمنت مجازی بین المللی تاریخ برسد.

بدین ترتیب با وجود آن که مسابقات یورو به خاطر ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد اما ایتالیایی ها توانستند که در دنیای مجازی جام ببرند و قهرمان اروپا شوند. در سالهای اخیر صنعت بازیهای آنلاین در دنیا رشد کرده است و حتی برخی باشگاه های بزرگ نظیر رئال مادرید هم در نظر دارند که در این حوزه وارد شوند و در آن سرمایه گذاری کنند. البته خیلی از بازیکنان فوتبال هم در دوران کرونا خودشان را با بازیهای آنلاین سرگرم کردند.