گاف بازیکنان سویا با لو رفتن عکسشان در مهمانی در دوران قرنطینه

گاف بازیکنان سویا با لو رفتن عکسشان در مهمانی در دوران قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - تصویریی که اور بانگا هافبک آرژانتینی سویا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده به شدت جنجال ساز شده است. این بازیکن خیلی سریع این تصویر را پاک کرد اما با این وجود به نظر می رسد که خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی این تصویر را دیده اند و عصبانی هستند.

به گزارش فوتبالی، در تصویر مذکور علاوه بر بانگا بازیکنانی نظیر اوکامپوس، وازکز و لوک دی یونگ حضور دارند که زوج هایشان و اشخاصی دیگر در این تصویر دیده می شود. مجموعا 12 نفر در تصویر حضور دارند.

بازیکنان سویا با انتشار این عکس جنجال ساز شده اند چرا که بر اساس قوانین لغو تدریجی محدودیت های کرونا تا روز دوشنبه در اسپانیا برگزاری مهمانی با بیش از 10 نفر ممنوع است  و بازیکنان سویا به نظر می رسد که با برگزاری این جشن و انتشار تصاویر آن، قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشته اند.

باید دید که آیا باشگاه سویا با این بازیکنان برخورد خواهد کرد یا نه. در حال حاضر به نظر می رسد که در روز 23 خرداد لالیگا از سر گرفته خواهد شد تا پس از سه ماه فوتبالدوستان دوباره بتوانند از تماشای مسابقات فوتبال در اسپانیا لذت ببرند.سویا نیز تلاش می کند تا سهمیه چمپیونزلیگ را در این فصل بدست بیاورد.