تاثیرگذارترین بازیکن زن فوتبال جهان از نگاه فرانس فوتبال

تاثیرگذارترین بازیکن زن فوتبال جهان از نگاه فرانس فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - مگان رپینو آمریکایی تاثیرگذارترین فوتبالیست زن حال حاضر دنیاست. نشریه فرانس فوتبال رنکینگی از تاثیرگذاریت شخصیت های فوتبال جهان اعلام کرده است که در میان ده نفر اول فقط یک زن حضور دارد که آن هم رپینو است. در کل پنجاه نفر حاضر در لیست دو زن دیگر حضور دارند که شارون تورن، مدیر شرکت حسابرسی دیلویت در رده 35 قرار دارد و خالده پوپال بازیکن افغان و موسس و مدیر بنیاد خیریه "قدرت دختران" در رده 49 قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مگان رپینو به خاطر تلاشی که درون و بیرون زمین برای توسعه فوتبال زنان داشته به تاثیرگذارترین فوتبالیست زن دنیا تبدیل شده است. بازیکن تیم دانشگاه پورتلند و تیم ملی آمریکا سعی کرده که برای دفاع از حقوق زنان تلاش کند و حتی با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز درگیری رسانه ای پیدا کرد. 

در رده بندی تاثیرگذارترین شخصیت های فوتبال جهان ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی در رده اول است در حالی که رونالدو و اینفانتینو در رده های دوم و سوم هستند. یورگن کلوپ، ژرژ مندس ایجنت پرتغالی، آندره آ آنیلی مدیر یوونتوس، لیونل مسی آرژانتینی و فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در رده های بعدی هستند و رپینو بعد از آنها قرار دارد.

از سویی پس از رپینو نیز شخصیت هایی همچون پپ گواردیولا، الکساندر چفرین رییس یوفا، نیمار، رایولا، زیدان، امباپه و کولینا به چشم می خورند.