توماس مولر در نقش «بنجامین باتن» در بوندسلیگا؛ سرحال و درخشان

توماس مولر در نقش «بنجامین باتن» در بوندسلیگا؛ سرحال و درخشان

پایگاه خبری فوتبالی - اگر بخواهیم یک بازیکن از بوندسلیگا را نام ببریم که دوباره جوان شده آن توماس مولر است. یک سال پیش یواخیم لوو اعلام کرد که دیگر روی او، ژروم بواتنگ و هوملس در تیم ملی آلمان حساب نمی کند اما توماس کم نیاورد و حالا شاید کاری کرده که لوو از تصمیمش پشیمان شده باشد. مولر در پیروزی بایرن مقابل آینتراخت یک گل زد و یک پاس گل داد تا به رکورد هفت گل و هفده پاس گل در بوندسلیگای امسال برسد. مولر حالا در سن 30 سالگی فاصله چندانی تا بازیکنی که نقشی کلیدی در قهرمانی آلمان در جام جهانی داشت، ندارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در درخشش مولر نقشی کلیدی داشته است. محصول آکادمی بایرن چندان مورد اعتماد کواچ نبود و حتی در زمستان در یک قدمی جدایی قرار داشت اما با حضور فلیک شرایط عوض شد. توماس با حضور مربی فعلی بایرن مونیخ با سیزده گل و هفت پاس گل درخشان بوده است. فلیک که بین سالهای 2006 تا 2014 دستیار لوو بوده به نظر می رسد که به خوبی مولر را می شناسد و توانسته بهترین نمایش این بازیکن را از او بیرون بکشد.

عملکرد مولر به حدی درخشان بود که بایرن تصمیم گرفت که در دوران قرنطینه قراردادش را تا سال 2023 تمدید کند. او مجموعا با پیراهن بایرن 249 پیروزی در بوندسلیگا داشته است و فقط با یازده برد دیگر می تواند از اولیور کان سبقت بگیرد.

البته درخشش مولر به این معنی بود که فیلیپه کوتینیو برزیلی از همیشه کمرنگ تر شده است. بازیکن برزیلی بعید است که در فصل آینده جایی در بایرن داشته باشد.