مدافع باتجربه دورتموند، غایب بزرگ بازی مقابل بایرن مونیخ؟

مدافع باتجربه دورتموند، غایب بزرگ بازی مقابل بایرن مونیخ؟

پایگاه خبری فوتبالی - متس هوملس مدافع میانی آلمانی به علت مصدومیت بین دو نیمه بازی مقابل ولفسبورگ از زمین خارج شد و حالا حضورش در بازی سه شنبه مقابل بایرن مونیخ نامشخص است. بازیکن اسبق تیم ملی آلمان از ناحیه تاندون احساس درد داشت و مجبور شد که جای خود را به امره جان بدهد که در غیاب وی دورتموند در فاز دفاعی دچار افت شد و این مسئله ممکن است در بازی حساسی نظیر بایرن مونیخ خیلی نگران کننده باشد.

به گزارش فوتبالی، لوسین فاوره سرمربی ولفسبورگ در پایان بازی در فولکس واگن آرنا گفت :" نمی توانم با اطمینان بگویم که متس به بازی سه شنبه می رسد یا نه. امیدوارم که با بالاترین سرعت ممکن ر ریکاوری کند."

تنها سه دقیقه پس از خروج هوملس از زمین، استفن این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما در موقعیت تک به تک با بورکی، فرصت را از دست داد. میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند نیز گفته است که هوملس مدتهاست که از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت است اما همه امیدوارند که او را در بازی حساس روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ ببینند.

اگر دورتموند بتواند روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ پیروز شود، اختلافش با صدر جدول به یک می رسد و تنور رقابت برای قهرمانی بوندسلیگا داغ می شود.