مهاجم اتلتیکو مادرید: بزرگی اتلتیکو را با حذف لیورپول نشان دادیم

مهاجم اتلتیکو مادرید: بزرگی اتلتیکو را با حذف لیورپول نشان دادیم

خبرگزاری فوتبالی – بازیکن تیم اتلتیکو مادرید اعلام کرده پیروزی مقابل لیورپول در آنفیلد، بزرگی تیم اتلتیکو را نشان داده است.
به گزارش فوتبالی، ویتولو، مهاجم تیم اتلتیکو مادرید در گفت و گو با مارکا گفته: دیدارمان با لیورپول در آنفیلد باورنکردنی بود. روی لبه پرتگاه قدم می‌زدیم و به لطف مارکوس یورنته توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم. لحظه بی‌نظیر و خاطره انگیزی بود که در یک ورزشگاه افسانه‌ای رخ داد. در کنار این‌ها باید بگویم که توانستیم با مساوی برنده شویم و صعود کنیم. شما می‌توانستید بزرگی تیم ما را در آن بازی مشاهده کنید.
مهاجم تیم اتلتیکو مادرید درباره پست بازی‌اش وسواس خاصی ندارد و هیچ پستی را به عنوان پستی که ترجیح بدهد انتخاب نکرده است. او می‌گوید: همیشه در پست وینگر و در کناره‌ها بازی کردم اما وقتی در مرکز بازی می‌کنم بیشتر می‌توانم با توپ کار کنم. در هر صورت من علاقه خاصی به پست مشخصی ندارد و همه‌جا می‌توانم بازی کنم. شخصیت اصلی من کنار هم‌تیمی‌هایم شکل می گیرد.
ویتولو درباره اوایل دوران حضورش در اتلتیکو مادرید گفت: روز اولی که به اینجا آمدم را کاملا به خاطر دارم. محو واندا مترو پولیتانو شده بود. معارفه من در کریسمس انجام شد و هواداران هم در آن حضور داشتند.

1101