پیشنهاد باورنکردنی رئال مادرید؛ ۷ بازیکن برای معاوضه با هالند!

پیشنهاد باورنکردنی رئال مادرید؛ ۷ بازیکن برای معاوضه با هالند!

خبرگزاری فوتبالی – یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده رئال مادرید ۷ بازیکن خود را برای جا به جایی با هالند، به دورتموندپیشنهاد کرده است.
به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند آن‌ قدر عالی کار کرده که با وجود سن کمش باشگاه‌های زیادی را خواهان خود ببیند. عمر مفید فعالیت او در یک لیگ معتبر و درجه یک اروپایی هنوز به یک فصل هم نرسیده اما عملکرد بی‌نظیری تا همین امروز در بوندس لیگا و دورتموند بر جای گذاشته است.
این مهاجم نروژی که تا اینجای کار ۱۰ گل برای دورتموندی‌ها به ثمر رسانده رئال مادرید را به شدت خواهان خود می‌بیند. به نحوی که مدیران باشگاه مادریدی می‌خواهند به هر نحوی شده این بازیکن ۱۹ ساله را جذب کنند.
طبق گفته Diario Madridista، رئالی‌ها می‌خواهند پیشنهادی باورنکردنی به رئال بدهند و ۷ بازیکن خود را به دورتموندی‌ها پیشنهاد کرده‌اند تا به عنوان بخشی از قراداد مورد استفاده قرار گیرند. این ۷ بازیکن، اسکار رودریگز، دنی سبایوس، آلوارو اودریزولا، براهیم دیاز، لوکاس وازکز، ماریانو دیاز و کوبو هستند که بیشتر آن‌ها به طور قرضی در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند. البته این رسانه مشخص نکرده هر ۷ بازیکن قرار است یک جا به دورتموند پیشنهاد شوند یا دورتموند می‌تواند چند نفر از آن‌ها را انتخاب کند.
به دلیل شیوع کرونا بسیاری از باشگاه‌ها به جا به جایی بازیکن روی می‌آورند و نمی‌توانند به صورت نقدی خریدهای خود را انجام دهند. هالند هم بند فسخی ۷۵ میلیون یورویی دارد اما  این بند تا تابستان ۲۰۲۲ قابل اجرا شدن نیست و در آن زمان هالند ۲۲ ساله شده است.

1101