لیگ انگلیس: تست کرونای دو بازیکن مثبت بود

لیگ انگلیس: تست کرونای دو بازیکن مثبت بود

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که از میان 996 تست کرونای گرفته شده میان بازیکنان و کادر فنی 20 تیم، نتیجه تست کرونای دو نفر مثبت اعلام شده است. هفته گذشته نتیجه تست کرونای شش بازیکن در واتفورد و برنلی مثبت اعلام شده بود و حالا در تست دوم مشخص شده که هنوز دو نفر به کرونا مبتلا هستند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که لیگ انگلیس با اعلام این خبر آماده شروع تمرینات گروهی تیم ها می شود چرا که فقط دو نفر به کرونا مبتلا هستند که آنها در قرنطینه می مانند و بعد از آن که حالشان خوب شود به تمرینات اضافه می شود.

این دو باشگاه در دو تیم مختلف حضور دارند هر چند که هویت خودشان و تیم هایشان اعلام نشده است. البته در حال حاضر دو بازیکن واتفورد به علت در تماس بودن با افراد مبتلا به کرونا در قرنطینه هستند هر چند که خودشان علائمی نداشته اند. لیگ انگلیس امیدوار است که بتواند هر چه زودتر کارش را شروع کند که پیش بینی می شود مسابقات در این لیگ از  23 خرداد آغاز شود.

مسئولان لیگ انگلیس در هفته های اخیر مذاکراتی سخت و طولانی با باشگاه ها و تیم ها داشته اند. پیش بینی می شود که روز دوشنبه زمان قطعی شروع بازیها اعلام شود.