انتشار گفتگوی تلفنی جالب آگوئرو و مسی در شبکه‌های اجتماعی

انتشار گفتگوی تلفنی جالب آگوئرو و مسی در شبکه‌های اجتماعی

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که در دوران قرنطینه در شبکه های اجتماعی خیلی فعال بوده است، در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توییچ" که در آن بازی کردنش در بازیهای ویدیویی نظیر فیفا 20، فورتنایت و کال آف دیوتی را برای هوادارانش به اشتراک می گذارد، این بار به صورت زنده با لیونل مسی ستاره بارسلونا تماس گرفت و گفتگوی جالبشان را برای هواداران به اشتراک گذاشت.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا مهاجم بارسلونا از مهاجم منچسترسیتی پرسید که چرا در ساعات صبحگاهی با او تماس گرفته است. مسی که از پخش مکالمه اش برای هواداران آگوئرو خبر ندارد، می گوید:" چه دلیلی بود که در ساعت 9 صبح به من زنگ بزنی؟ در آن ساعت در تمرین بودیم." و آگوئرو با لبخند جواب داد:" من قرار بود که برای تست کرونا بروم و می خواستم حالت را بپرسم. اما نمی دانستم که نمی توانی جوابم را بدهی."

این دو در مورد جشن تولد خود هم صحبت کردند. مسی بر خلاف همیشه امسال نمی تواند در جشن تولدش که اوایل تیرماه خواهد بود در کنار خانواده اش در تعطیلات باشد و  مجبور است در کنار تیم باشد. مسی خطاب به آگوئرو گفت:" امسال اولین سالی است که در روز تولدم نمی توانیم کنار هم باشیم و البته هیچ کار خاصی هم نمی توانیم به خاطر کرونا انجام بدهیم." که آگوئرو خیلی سریع در جوابش گفت:" به من چه کادو می دهی؟ در روز دوم ژوئن تولد من خواهد بود و هیچ کاری نمی توانیم بکنیم و نمی توانیم چهار تایی (با زوج هایشان) دور هم جمع شویم. ببینیم تا آن زمان چه می شود."