شگفت زده شدن مهاجم رئال مادرید توسط یکی از هوادارانش با نقاشی

شگفت زده شدن مهاجم رئال مادرید توسط یکی از هوادارانش با نقاشی

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا یوویچ مهاجم 22 ساله صربستانی این روزها در حال ریکاوری از مصدومیتش است. این مهاجم صرب در حالی که با شایعات زیادی در مورد آینده اش مواجه است، سعی می کند دل هواداران رئال مادرید را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا تصویری از یوویچ در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که مهاجم رئال مادرید در کنار یک نقاشی از خودش با پیراهن رئال مادرید و فردی که این نقاشی را کشیده به چشم می خورد.

در حقیقت یک هنرمند که از علاقمندان به یوویچ است، اثرش را به مهاجم صرب رئال مادرید تقدیم کرده است. در این تصویر به نظر می رسد که مهاجم رئال مادرید در برنابئو، پیراهن تیمش را به تن کرده است.

یوویچ قبل از بازگشت رئال مادرید به تمرینات به علت پریدن از ارتفاع در منزلش در زاگرب دچار شکستگی استخوان پا شد و به همین خاطر تا اواخر تیرماه از میادین دور خواهد بود. او بعید است که دیگر در لالیگا بازی کند اما شانس حضور در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. با وجود آن که باشگاه هایی نظیر میلان و آرسنال شرایط خرید یوویچ را دنبال می کنند، به نظر می رسد که این مهاجم دوست دارد در رئال مادرید بماند و به همین خاطر چنین تصویری از خودش منتشر کرده است.