بایرن مونیخ 5-2 آینتراخت فرانکفورت؛ جشنواره گل در آلیانس

بایرن مونیخ 5-2 آینتراخت فرانکفورت؛ جشنواره گل در آلیانس

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی پنج بر دو مقابل آینتراخت فرانکفورت اختلافش با تیم دوم جدول یعنی دورتموند را به عدد چهار رساند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ حالا با خیالی راحت در روز سه شنبه به مصاف دورتموند می رود چرا که حتی در صورت شکست در این بازی هم صدرنشینی را از دست نخواهد داد و جایگاهش را حفظ می کند.

بایرن مونیخ در مقابل اینتراخت با گلهای گورتسکا، مولر و لواندوفسکی با نتیجه سه بر صفر پیش افتاد و به نظر می رسید که کار برد برایش آسان است و در کل نیمه دوم راحت خواهد بود اما دبل هینترگر باعث شد تا بازی با نتیجه سه بر دو دنبال شود. به نظر می رسد که بدون تماشاگر شدن بازیها باعث شده تا نتایج غیرقابل پیش بینی باشد و به همین خاطر بایرن که خطر از دست رفتن نتیجه را حس می کرد، کار را جدی تر گرفت و دیویس گل چهارم را زد. اما هینترگر با گل به خودی یکی از گلهای زده اش را جبران کرد تا در نهایت باواریایی ها با پیروزی پنج بر دو صدرنشینی خود را مسجل کنند.

اگر بایرن در روز سه شنبه بتواند دورتموند را شکست بدهد به نظر می رسد که کم کم خود را برای قهرمانی زودهنگام بوندسلیگا آماده خواهد کرد و با فلیک فاتح لیگ آلمان در این فصل خواهد شد.