جنجال خواننده انگلیسی: طراح پیراهن منچسترسیتی را به ووهان بفرستید!

جنجال خواننده انگلیسی: طراح پیراهن منچسترسیتی را به ووهان بفرستید!

پایگاه خبری فوتبالی - لیام گلگر موزیسین بریتانیایی که شخصیتی جنجالی دارد ، به رونمایی از پیراهن سوم منچسترسیتی واکنش نشان داد و به شدت از آن انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، خواننده گروه Oasis که در شهر منچستر متولد شده است، یکی از هواداران تیم گواردیولاست و هر از گاهی در مورد تیم محبوبش نظر می دهد. در روز پنجشنبه از پیراهن سوم منچسترسیتی برای فصل آینده رونمایی شد که این طرح با واکنش های زیادی همراه شد.

شرکت پوما پیراهن متفاوتی را برای منچسترسیتی طراحی کرده است که گلگر به شکلی کنایه آمیز به این پیراهن واکنش نشان داد. خواننده 47 ساله خواستار آن شد تا طراح این پیراهن به ووهان فرستاده شود، یعنی شهری که ویروس کرونا از آن جا به دنبال صادر شده است. در این پیام که گلگر مجبور به حذف آن شد، نوشته شده بود:"باید طراح پیراهن جدید منچسترسیتی  با یک پرواز راهی ووهان شود و آن کسی که قصد خرید این پیراهن را داشته باشد باید در این پرواز او را همراهی کند!"

هر چند که خیلی از هواداران منچسترسیتی مثل گلگر از طراخی این پیراهن خوششان نیامده است اما شوخی کردن وی با یک بیماری را یک شوخی اشتباه می دانند. خیلی از هواداران منچسترسیتی تلاش پوما برای طراحی پیراهن هایی با الهام گرفتن از شیشه شکسته یا سلول زیر میکروسکوب را اشتباه می دانند  هر چند که شرکت پوما مطمئن است که تا 10-20 سال دیگر چنین طرح هایی به شدت محبوب خواهند شد.