اعلام ترکیب بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت

اعلام ترکیب بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ برای بازی هفته 27 بوندسلیگا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، بازی بایرن مونیخ و آینتراخت امشب ساعت 21 در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار می شود که فلیک این ترکیب را به زمین فرستاده است: نویر، پاوارد،  بواتنگ، کیمیش، آلابا، دیویس، گورتسکا، پریشیچ، مولر، کومان و لواندوفسکی.

از سویی آینتراخت فرانکفورت هم با این ترکیب پا به زمین خواهد گذاشت: تراپ، اندیکا، ایلسانکر، فرناندز، کاشتیچ، گاکینوویچ، هینترگر، روده، توره، داکاستا و سیلوا.

بایرن مونیخ در حال حاضر فشار دورتموند را حس می کند و نیاز به پیروزی در مقابل آینتراخت دارد تا با فاصله مطمئن و چهار امتیازی روز سه شنبه به مصاف زردپوشان برود. اگر بایرن امشب نتواند برنده شود، بازی سه شنبه به فینال بوندسلیگا تبدیل خواهد شد و می توان گفت که هر تیمی آن بازی را ببرد بخت بالایی برای قهرمانی در لیگ آلمان خواهد داشت.

بایرن مونیخ هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر در زمین یونیون برلین به پیروزی دست پیدا کرد در حالی که آینتراخت که فعلا در رتبه سیزدهم جدول جای گرفته با نتیجه سه بر یک در خانه خودش مقابل بروسیا مونشن گلادباخ مغلوب شد و تلاش می کند تا از منطقه سقوط دور بماند و بتواند فصل آینده را هم در بوندسلیگا ادامه بدهد.