وولفسبورگ 0-2 دورتموند؛ خط و نشان زردپوشان برای بایرن مونیخ

وولفسبورگ 0-2 دورتموند؛ خط و نشان زردپوشان برای بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند در آستانه بازی بسیار مهم و جذاب مقابل بایرن مونیخ توانست با نتیجه دو بر صفر مقابل ولفسبورگ در بازی خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، دورتموند با گلهای رافائل گررو و اشرف حکیمی توانست با نتیجه دو بر صفر مقابل دورتموند پیروز شود و حالا با یک بازی بیشتر در فاصله یک امتیازی بایرن مونیخ قرار گرفتند.باید دید که بایرن امشب در مقابل آینتراخت چه می کند و بعد از آن نوبت بازی حساس سه شنبه میان دورتموند و بایرن مونیخ خواهد بود. در حقیقت می توان گفت که در روز سه شنبه و در هفته 28 لیگ آلمان تا حد زیادی تکلیف قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد و دورتموند با هالند به مصاف لواندوفسکی با بایرن مونیخ می رود.

این بار مهاجمانی نظیر برانت، هالند و هازارد برای دورتموند گل نزدند اما پیستون های تیم یعنی گررو و اشرف جور آنها را کشیدند و گلهای ارزشمندی را به ثمر رساند. از سویی وولفسبورگ با اخراج کلائوس در دقایق پایانی 10 نفره شد تا امید چندانی به بازگرداندن نتیجه در دقایق پایانی و جلوگیری از شکست نداشته باشد.

به هر صورت با وجود بحران کرونا همچنان بوندسلیگا بسیار داغ و هیجانی دنبال می شود و باید دید که چه سرنوشتی در انتظار این مسابقات و تعیین قهرمان خواهد بود.