کانته و احتمال از دست دادن فصل به دلیل ترس از کرونا

کانته و احتمال از دست دادن فصل به دلیل ترس از کرونا

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است کانته ادامه فصل را از دست بدهد.
به گزارش فوتبالی، چند روز پیش خبر رسید انگولو کانته با اجازه فرانک لمپارد در تمرین چلسی شرکت نکرده زیرا از ابتلا به کرونا می‌ترسد و حالا خبر رسیده ممکن  است به دلیل عدم حضور او در تمرینات تیم چلسی او فصل را از دست بدهد.
تمرینات چلسی از روز سه‌شنبه آغاز شد و کانته هم در آن حضور یافت اما با اجازه از سرمربی آبی‌پوشان از روز چهارشنبه در خانه به تمریناتش ادامه می‌دهد. مطالعات نشان داده افراد سیاه‌پوست خطر بیشتری نسبت به دیگر افراد در ابتلا به ویروس را احساس می‌کنند و به همین دلیل هم کانته احساس خطر می‌کند. در همین راستا باشگاه چلسی هم به افکار بازیکنش احترام گذشته و مشکلی ندارد که حتی کانته تا انتهای فصل در تمرینات این تیم شرکت نکند.
کانته تنها کسی نیست که نمی‌خواهد در تمرینات شرکت کند. تروی دینی، بازیکن سیاه‌پوست تیم واتفورد هم که اصالتی آسیایی دارد و همه‌جوره خطر را در خود احساس می‌کند هم تصمیمی مشابه گرفته تا کرونا نگیرد و فرزند ۵ ماهه‌اش خطری را احساس نکند.
گفتنی است تکلیف لیگ انگلیس هنوز مشخص نیست. ممکن است این لیگ در ماه ژوئن آغاز شود و ممکن است طبق گفته مسترز، رئیس این لیگ، نیمه تمام بماند.
1101