ستین: دوست دارم روزی سرمربی نیمار شوم

ستین: دوست دارم روزی سرمربی نیمار شوم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم بارسلونا درباره وضعیت نقل و انتقالاتی تیمش و ادامه لالیگا به صحبت پرداخت.
به گزارش فوتبالی، کیکه ستین در گفت و گو با beIN SPORTS درباره احتمال پیوستن نیمار به بارسلونا گفته: دوست دارم روزی مربی نیمار شوم. صادقانه بگویم، من همیشه رویای این را داشتم که سرمربی مسی باشم اما قطعا خوشحال می‌شوم اگر نیمار هم به ما بپیوندد. جذب مارتینز؟ همه ما می‌دانیم که در حال حاضر شاید ۴ یا ۵ بازیکن توانایی بازی در چنین پستی را دارند و یکی از این افراد او است. جدایی راکیتیچ؟ او در برنامه‌های من جای دارد. نمی‌توانم مدت زمانی دقیقی برای بازی‌اش تعیین کنم اما راکیتیچ می‌داند که من روی او حساب می‌کنم.
در حال حاضر بارسلونا با ۲ امتیاز نسبت به رئال مادرید که در رده دوم قرار گرفته صدرنشین است و شانس خوبی برای قهرمانی دارد. ستین دوست دارد ادامه مسابقات برگزار شود و در زمین مسابقه به رقابت بپردازد تا اینکه لیگ نیمه کاره بماند و یک تیم به عنوان قهرمان معرفی شود.
سرمربی بارسلونا در این رابطه گفته: خوشحال هستم که قرار شده بازی‌ها ادامه پیدا کند و هر چیزی ممکن است در دور نهایی بازی‌ها مشخص شود. با وجود آن که در صدر جدول قرار داریم اما دوست ندارم بازی‌ها تعطیل شود. قطعا ترجیح می‌دهم بازی‌ها ادامه پیدا کند.

1101