اسطوره فوتبال آلمان به صورت اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت

اسطوره فوتبال آلمان به صورت اورژانسی مورد عمل جراحی قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - هامبورگ شرایط یکی از اسطوره های فوتبال آلمان را دنبال می کند. اووه زلر مهاجم اسبق هامبورگ به شدت در تیم شمال آلمان محبوبیت دارد که روز جمعه به علت زمین خوردن در خانه اش در منطقه نودرشتات تحت عمل جراحی قرار گرفت. او بلافاصله به بیمارستان آلبرتینن منتقل شد که از ناحیه لگن تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، نگرانی ها در مورد ستاره سابق تیم ملی آلمان به عنوان نایب قهرمان جام جهانی 1966 خیلی زیاد است چرا که با توجه به سن بالای وی (83 سال) و بیماری های قلبی اخیرش برخی نگران مشکلات عمل جراحی هستند اما پزشکان همه تلاش خود را انجام می دهند تا اسطوره فوتبال آلمان بتواند این مشکل را با موفقیت پشت سر بگذارد.

زلر در تیم هامبورگ که در حال حاضر در لیگ دسته دوی آلمان به سر می برد درخشش بی نظیری داشت. البته این تیم در حال حاضر در رتبه دوم قرار دارد و امید زیادی دارد تا برای فصل آینده به بوندسلیگا برگردد. او سابقه قهرمانی لیگ آلمان در سال 1960 ، قهرمانی جام حذفی در سال 1963 را دارد و در سال 1962 با 30 گل عنوان بهترین گلزن بوندسلیگا را هم از آن خود کرد. در حال حاضر هواداران هامبورگ امیدوارند که زلر هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد.