با رویت یک مبتلا به کرونا/ بازگشت قریب الوقوع خانم لژیونر از ترکیه!

با رویت یک مبتلا به کرونا/ بازگشت قریب الوقوع خانم لژیونر از ترکیه!

خبرگزاری فوتبالی - ستاره ایرانی کوناک بلدی اسپور ترکیه با نیمه تمام ماندن مسابقات سوپر لیگ این کشور، به زودی پس از 11 ماه دوباره به کشور باز می‌گردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تصمیمات کرونایی در قبال ورزش در کشور ترکیه در چند هفته اخیر جنجال آفرین شده است به نحوی که مسئولین این کشور ابتدا اعلام کردند که هیچ تورنمنتی پایان نمی‌یابد و ادامه آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال خواهد شد اما تنها چند روز پس از این تصمیم، لیگ های بسکتبال و والیبال (آقایان و بانوان) بدون تعیین قهرمان پایان یافتند تا خیلی زود تصمیم کلان مسئولان ارشد ترکیه نقض شود.

 

درباره رشته فوتبال اما گمانه زنی‌های فراوانی بود تا این‌که سرانجام مشخص شد لیگ آقایان که در آن سید مجید حسینی و اللهیار صیادمنش توپ می‌زنند نیمه تمام باقی نمی‌ماند و با از سرگیری تمرینات، برنامه ریزی‌ها برای شروع ادامه مسابقات نیز انجام خواهد پذیرفت.

اما نقطه مبهم تصمیمات، درباره لیگ بانوان بود که در آن جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال بانوان ایران یعنی گلنوش خسروی توپ می‌زد؛ چرا که از یک‌سوی دستور مبنی بر شروع تدریجی تمرینات صادر شده بود و از سوی دیگر برگزاری مسابقات به دلیل نبود زیرساخت های کافی و لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت!

 

حالا براساس اخبار  از ترکیه، ابتلای یکی از بازیکنان سوپر لیگ فوتبال بانوان ترکیه باعث شده است تا تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات برای لغو ادامه لیگ و پایان آن بدون تعیین قهرمان مسجل شود؛ اتفاقی که باعث می‌شود تا ستاره ایرانی فعال در سوپر لیگ ترکیه، پس از 11 ماه که از زمان حضورش در فوتبال این کشور می‌گذرد و مشکلات متعدد باعث شده بود به ایران سفر نکند، بار دیگر به آغوش خانواده بازگردد.

7413