جهانی: یک نفر بمیرد همه فرار می‌کنند/ وضعیت خوزستان قرمز است

جهانی: یک نفر بمیرد همه فرار می‌کنند/ وضعیت خوزستان قرمز است

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد که مخالف ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میلاد جهانی در خصوص اینکه قرار است بازی‌های لیگ برتر فوتبال از 29 خرداد از سر گرفته شود، گفت: من مخالف شروع بازی‌ها هستم چون شرایط از لحاظ فوتبالی و پزشکی اصلا مناسب نیست. کرونا هنوز ریشه‌کن نشده و وضعیت در خیلی از استان‌ها از جمله خوزستان قرمز است. با این شرایط برگزاری بازی‌ها منطقی نیست.

وی ادامه داد: باید برای انجام بازی‌ها به سفر برویم و معلوم نیست در فرودگاه‌ها چه خبر است، در هر بازی هم خیلی‌ها درگیر برگزاری مسابقه هستند و اگر یک نفر این بیماری را بگیرد ممکن است به چند نفر منتقل کند. از طرفی بحث خانواده‌ها هم مطرح است، خیلی‌ها پدر و مادر مسن دارند و اگر این بیماری به آنها منتقل شود خیلی بد خواهد شد.

بازیکن صنعت نفت آبادان عنوان کرد: برخی مسئولان بدون اینکه فکر اساسی کنند، موافق برگزاری بازی‌ها هستند ولی شک نکنید اگر یک نفر جانش را از دست بدهد همه از پاسخگویی فرار کرده و تقصیر را گردن دیگری می‌اندازند. آیا واقعا فوتبال این ارزش را دارد که یک نفر جانش را از دست بدهد؟

جهانی اظهار داشت: بازیکنان سه ماه است که از برگزاری مسابقه رسمی و تمرینات گروهی دور هستند و شرایط بدنی فوتبالیست‌ها بد است، با این شرایط می‌خواهند لیگ را هم به صورت فشرده برگزار کنند که این موضوع با مصدومیت شدید بازیکنان همراه خواهد شد.

7413