افشاگری مورینیو درباره بازی بارسلونا - اینتر؛ او در گوش پپ و زلاتان چه گفت؟

افشاگری مورینیو درباره بازی بارسلونا - اینتر؛ او در گوش پپ و زلاتان چه گفت؟

خبرگزاری فوتبالی – خوزه مورینیو افشا کرد در بازی اینتر و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در گوش زلاتان و پپ چه گفته است.
به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین بازی‌‌های مورینیو در قامت مربیگری تیم اینترمیلان بازی برگشت بین این تیم و بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بود. بارسلونا در دیدار برگشت نیاز به ۲ گل داشت و نیمه اول ۰-۰ به پایان رسیده بود.
در این بازی تیاگو موتا از اینتر اخراج شد تا حملات بارسا دوچندان شود. در یک صحنه مورینیو هنگامی که پپ داشت به زلاتان دستورات تاکتیکی را گوشزد می‌کرد نزدیک آن دو شد و جملاتی را بر زبان آورد که هیچگاه مشخص نشد چه بوده است.
حالا اما مورینیو لب به افشاگری درباره آن بازی زده است. او در گفت و گو با گازتا دلو اسپرت گفته: به خاطر دارم سرخیو بوسکتس که روی زمین افتاده بود و موتا اخراج شد، نیمکت رقیب جوری شادی می‌کرد که انگار برنده شده‌اند. من با گوشه چشمانم به آن‌ها نگاه می‌کردم. گواردیولا زلاتان را صدا زد تا به او توصیه‌های تاکتیکی کند. تاکتیک بازی ۱۱ نفر مقابل ۱۰ نفر. به او گفتم هنوز شادی نکنید. بازی به پایان نرسیده است.
مورینیو درباره تاکتیک دفاعی تیمش در آن بازی گفت: یکی از ماندگارترین تاکتیک‌های دفاعی من در نیوکمپ اجرا شد زیرا بارسلونا دیدار رفت را با نتیجه ۳-۱ باخته بود و ما حق داشتیم هر گونه که می‌خواستیم مقابل آن‌ها بازی کنیم. در آن بازی پاندف در هنگام گرم کردن قبل از بازی مصدوم شده بود وگرنه ما با اتوئو، اسنایدر، اتوئو و میلیتو به زمین می‌رفتیم. قبلا گفته‌ام که این شکست، بهترین شکست دوران کاری‌ام بوده اما حالا می‌گویم ما ۱-۰ نباختیم و ۳-۲ برنده شدیم.

1101