مریم حیدرزاده: هرکس علیه پرسپولیس حرف بزند بلاکش می‌کنم!

مریم حیدرزاده: هرکس علیه پرسپولیس حرف بزند بلاکش می‌کنم!

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه خبرورزشی با مریم حیدرزاده را برایتان انتخاب کردیم:

  • من وقتی ٢ سالم بود عاشق رنگ قرمز بودم و یادم می‌آید در عروسی خاله‌ام گل‌های رز که برای عروس بود را گرفته بودم و با خودم بردم. از همان موقع تقریباً هرچه خریدم قرمز بوده و علاقه به پرسپولیس هم از همین‌جا شکل گرفت و تا ابد ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه ما خدا را شکر اصلاً در خانواده‌مان استقلالی نداریم و از مادر و خواهرم گرفته تا دایی، عمو و... همگی پرسپولیسی هستند و به همین دلیل موقع شهرآورد اصلاً مشکل نداریم، چون همگی یکدستیم. 
  • پرسپولیس بهترین و شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است و ان‌شاالله در آخر فصل جام قهرمانی را برای چهارمین سال پیاپی بالای سر می‌بریم. با اینکه لیگ در شرف آغاز است و از چند روز دیگر تمرینات آغاز می‌شود ولی هنوز بعضی از تیم‌ها مخالف برگزاری لیگ هستند. فوتبال به حرف نیست و باید در زمین ثابت کنید که بهترینید. دقیقاً مثل پرسپولیس که در این سال‌ها به همه نشان داد بهترین تیم ایران است. استقلالی‌ها و سایر تیم‌ها از پرسپولیس و قدرتش می‌ترسند به همین دلیل دوست ندارند بازی‌ها برگزار شود. آن‌ها به خودشان ایمان ندارند دقیقاً برعکس ما پرسپولیسی‌ها.
  • من عاشق پرسپولیسم و هر بازیکنی در این تیم باشد را با جان و دل دوست دارم. من حتی بازیکنان جوان و نیمکت‌نشین این تیم را هم فالو می‌کنم ولی واقعاً اگر بخواهم یک بازیکن را انتخاب کنم از شجاع خلیل‌زاده اسم می‌برم. شجاع هم فوق العاده متعصب است و هم اخلاق بسیار خوبی دارد.  
  • علی کریمی پیراهن شماره ٨ خودش که در بایرن بازی می‌کرد را به من داد که بهترین یادگاری مهم زندگی من است.
  • یک بار به برانکو گفتم که کاش رامین رضاییان را بیرون نمی‌کردی و در پرسپولیس می‌ماند.
  •  برای بازی فینال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما قرار بود به ورزشگاه بروم ولی دوست نداشتم این اتفاق بیفتد، چون می‌دانستم قهرمان نمی‌شویم به همین دلیل در خانه ماندم.  
  •  اگر در جایی باشم که علیه پرسپولیس صحبت کنند از آنجا می‌روم. اگر در صفحه شخصی‌ام کسی بگوید از تو متنفرم مشکلی ندارم ولی اگر علیه پرسپولیس حرف بزنند حتماً بلاک‌شان می‌کنم، چون اصلاً تحملش را ندارم. من اگر با کسی بخواهم برای اولین بار حرف بزنم یا کار کنم نخستین سؤالی که از او می‌پرسم این است که قرمزی یا آبی؟


    1984