گزارش میزان؛ داستان پرماجرای بدهی پرسپولیس به شهرخودرو

گزارش میزان؛ داستان پرماجرای بدهی پرسپولیس به شهرخودرو

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی خود را به باشگاه شهرخودرو پرداخت نکرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، بعد از جدایی گابریل کالدرون از پرسپولیس در نیم فصل مدیران این باشگاه یحیی گل‌محمدی را از تیم شهرخودرو جذب کردند. همان زمان اعلام شد که باشگاه شهرخودرو برای صادر کردن رضایتنامه گل‌محمدی مبلغ زیادی را از پرسپولیس طلب کرده است.

باشگاه پرسپولیس هم در آن زمان مبلغی را به صورت نقدی پرداخت کرد و قرار شد مابقی پول رضایتنامه در چند فقره چک به باشگاه شهرخودرو پرداخت شود.

حالا پس از گذشت چند ماه از این ماجرا از مشهد خبر می‌رسد که هنوز باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه گل‌محمدی را پرداخت نکرده و حتی چک‌ها در چند فقره برگشت خورده است.

مشهدی‌ها که از این وضعیت ناراضی هستند چندباری قصد داشتند که از پرسپولیس شکایت کنند اما هر بار مدیران باشگاه پرسپولیس یک شخص و یا یک نهاد را واسطه قرار دادند تا این اتفاق رخ ندهد و هر بار به مسئولان باشگاه شهرخودرو وعده دادند که مطالبات آنها را پرداخت می‌کنند.

در این بین، پس از اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغی را از کارگزار اسپانسری خود دریافت کرد هم پولی به باشگاه شهرخودرو پرداخت نشد تا این مسئله ناراحتی مشهدی‌ها را در پی داشته باشد.

باید دید که مدیران باشگاه پرسپولیس چه زمانی این بدهی سنگین خود به باشگاه شهرخودرو را پرداخت می‌کنند تا پرونده پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی برای همیشه بسته شود.

7413