سوتی باشگاه سینسیناتی؛ معارفه یاپ استام به عنوان سرمربی با انتشار عکس یک نفر دیگر!

سوتی باشگاه سینسیناتی؛ معارفه یاپ استام به عنوان سرمربی با انتشار عکس یک نفر دیگر!

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه سینسیناتی در معرفی سرمربی جدید خود اشتباه فاحشی انجام داد و عکس فرد دیگری جز یاپ استام را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، یاپ استام، مدافع مشهور سابق تیم ملی هلند و تیم منچستر یونایتد که حالا ۴۷ ساله شده، با امضای قراردادی ۲ ساله هدایت تیم سینسیناتی در لیگ MLS را بر عهده گرفته است.
روز گذشته و در جریان معرفی استام به عنوان سرمربی، کارکنان سینسیناتی قصد داشتند سرمربیگری او را به طور رسمی در توئیتر باشگاه اعلام کنند اما اشتباها تصویر تینوس ون تننبروک، مربی پایه‌های آژاکس را به جای یاپ استام منتشر کردند و برای او نوشتند: به ما بپیوندید تا به سرمربی جدید سینسیناتی خوش‌آمد بگوییم؛ یاپ استام!


این پیام تا ۲ ساعت در توئیتر رسمی باشگاه سینسیناتی وجود داشت اما پس از اینکه مسئولین متوجه شدند عکس اشتباه است و فرد حاضر در تصویر یاپ استام نیست این عکس را حذف کردند. این حرکت البته از چشم هواداران دور نماند و بسیاری به تمسخر این باشگاه و اشتباه انجام شده پرداختند.
طبق گفته مدیران باشگاه قرار است یک معارفه آنلاین رسمی امروز برای یاپ استام برگزار شود. سینسیناتی در جریان MLS امسال ۲ بازی انجام داده که هر دو بازی با برد رقیبان به پایان رسیده است. آن‌ها امیدوارند یاپ استام به این تیم کمک کند تا به موفقیت برسند.

1101