رئال مادرید بهترین مدافع راست دنیای فوتبال را در اختیار دارد!

رئال مادرید بهترین مدافع راست دنیای فوتبال را در اختیار دارد!

خبرگزاری فوتبالی – مدیر برنامه‌های اشرف حکیمی معتقد است موکلش بهترین بازیکن در پست مدافع راست در دنیا است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، بسیاری از اهالی فوتبال بر این باورند در حال حاضر اشرف حکیمی یکی از بهترین مدافعین راست دنیای فوتبال است اما الخاندرو کامانو، مدیر برنامه‌های این بازیکن مراکشی معتقد است او همین حالا بهترین مدافع راست جهان است. او در گفت و گو با اسکای اسپرت آلمان ادعا کرده ترنت الکساندر آرنولد و اشرف حکیمی بهترین مدافعان راست دنیای فوتبال هستند.
کامانو گفته: اشرف در دنیا بهترین است. در کنار ترنت الکساندر آرنولد. تمام باشگاه‌های دنیای او را می‌خواهند و قطعا هم رئال مادرید یکی از آن‌ها است. دورتموند هم یک گزینه برای ما است. منتظر می‌مانیم تا ببینیم در آیند چه اتفاقی می‌افتد.
حکیمی ۲۱ ساله در مالکیت تیم رئال مادرید قرار دارد و هم‌اکنون به طور قرضی در بوندس‌لیگا و برای دورتموند بازی می‌کند. او البته با پیراهن زردها فوق‌العاده کار کرده و با ۷ گل و ۱۰ پاس گل ثابت کرده مدیر برنامه‌هایش درباره کیفیت او اغراق نکرده است. در حال حاضر دنی کارواخال گزینه اصلی رئالی‌ها برای پست مدافع راست که تا سال ۲۰۲۲ با لوس بلانکو قرارداد دارد اما در صورت برگشت حکیمی به رئال، ممکن است او بتواند به راحتی به ترکیب اصلی برسد.

1101