غیبت کانته در تمرین روز گذشته چلسی؛ علت: ترس!

غیبت کانته در تمرین روز گذشته چلسی؛ علت: ترس!

خبرگزاری فوتبالی – انگولو کانته با وجود منفی بودن تست کرونای خود همچنان قانع نشده تا به طور مداوم در تمرینات چلسی شرکت کند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، کانته که روز سه‌شنبه با منفی بودند تست خود در کمپ تمرینی چلسی حضور یافته بود در تمرین چهارشنبه آبی‌پوشان لندنی شرکت نکرده است. او هنوز بابت آغاز دوباره تمرینات مطمئن نیست و باتوجه به نگرانی‌هایش بااجازه از لمپارد تصمیم گرفت در تمرین شرکت نکند و در خانه به انجام تمرینات اختصاصی بپردازد. کانته پیش از تمرین روز چهارشنبه، در تمرینات روزهای قبل شرکت کرده بود.
کانته در سال ۲۰۱۸ در رختکن چلسی از حال رفت اما تست‌های قلب او مشکلی نشان نداد. او پیش از شروع کرونا هم به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده بود اما با توجه به اطلاعاتی که در رسانه‌ها مبنی بر دوبرابر بودن خطرات ویروس کرونا برای مردان و زنان سیاه‌پوست منتشر شده، او از سرمربی تیم اجازه گرفته تا در تمرین روز چهارشنبه حضور نداشته باشد. بازیکنان و باشگاه چلسی هم از این اقدام حمایت کرده‌اند.
کانته، نیاما برادر بزرگتر خود را پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ از دست داد پدر او هم هنگامی که کانته ۱۱ سال داشته دار فانی را وداع گفته است. کانته به شدت خانواده دوست است و در تمام مدت قرنطینه در کنار یکی از برادرهایش زندگی می‌کرده است.

1101