گزارش روز؛ بازیکنان و تغییرات ظاهری جدید: مو قشنگ‌ها!

گزارش روز؛ بازیکنان و تغییرات ظاهری جدید: مو قشنگ‌ها!

خبرگزاری فوتبالی – دوران قرنطینه و کرونا باعث تغییر ظاهری بسیاری از بازیکنان شده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، دوران قرنطینه باعث شد تا بسیاری از بازیکنان فوتبال ویدیوهای طنز ضبط کنند، به انجام فعالیت‌های مختلف بپردازند و برخی هم در ظاهر خود دست به تغییراتی اساسی بزنند. به دلیل شیوع کرونا، آرایشگاه‌ها به انجام فعالیت نمی‌پرداختند و به همین دلیل چند تن از مطرح‌ترین بازیکنان اقدام به بلند کردن موی خود گرفتند.
چند روز گذشته و با آغاز تمرینات بیشتر تیم‌های اروپایی مشخص شد تعدادی زیادی از بازیکنان در ظاهر خود تغییر ایجاد کرده‌اند و موهای خود را بلند کرده‌اند.


اولین بازیکنی که ظاهرش باعث تعجب همگان شد، انگولو کانته بود. بازیکن فرانسوی تیم چلسی که تقریبا هیچ‌کس او را با مو ندیده بود حالا موهای خود را از ته نتراشیده و می‌تواند او را با مو مشاهده کرد.


دیگر فوتبالیستی که در ظاهر خود تغییر ایجاد کرده بود اشلی یانگ است که به تازگی به اینتر پیوسته است. یانگ که بیشتر اوقات بدون هیچ مویی در صورت خود پای به زمین چمن می‌کاشت حالا هم مو دارد و هم اندکی ریش گذاشته است.


پل پوگبا هم که بدون توجه به دوران کرونا و قرنطینه، همیشه مدل موهای خود را تغییر می‌دهد این‌بار با ظاهری نسبتا جدید در تمرینات منچستریونایتد ظاهر شده که البته با توجه به اختلافات و غیبت او در تمرینات منچستر، خود حضور در تمرین بیشتر از تغییر ظاهری‌اش مورد توجه قرار گرفته است.


مهم‌ترین تغییرات اما در تیم لیورپول انجام گرفته است. در تمرین روز گذشته این تیم در ملوود، فرمینیو با موهای فر و کاملا بلند به تمرینات آمده. او سبیل‌های خود را هم بلند کرده است.


دیگر بازیکنی که با موهایی جدید پای به زمین تمرین گذاشته سادیو مانه است. او همیشه دور موهای خود را می‌تراشید اما حالا موهای خود را کاملا بلند کرده است.


در نهایت باید به موهای آلیسون بکر اشاره کرد که از تمام فوتبالیست‌های دیگر بلندتر شده و ظاهری شبیه به تام هنکس در فیلم دورافتاده پیدا کرده است. تام هنکس در آن فیلم در یک جزیره متروکه بدون هیچ امکاناتی گیر افتاده بود. چیزی شبیه به وضعیت فعلی آلیسون که انگار در دوران قرنطینه به هیچ امکاناتی دسترسی نداشته است!

1101