اسطوره‌های تیم ملی پرتغال و حمایت از ژائو فلیکس برای کسب توپ طلا

اسطوره‌های تیم ملی پرتغال و حمایت از ژائو فلیکس برای کسب توپ طلا

خبرگزاری فوتبالی – روز گذشته ژائو فلیکس در گفت و گویی اعلام کرد رویایش فتح لیگ قهرمانان و کسب توپ طلای اروپا است. او اعلام نکرده بود به زودی به این افتخار دست می‌یابد اما نونو گومز و روی کاستا، هم‌وطنان او اعلام کرده‌اند او می‌تواند توپ طلا را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، گومز به اسپرت ۳۶۰ گفته: پس از شروع درخشان در اتلتیکو، فلیکس مصدوم شد تا هماهنگی‌اش با تیم دچار مشکل شود و حالا هم کورنا به وجود آمده. ژائو استعداد زیادی دارد و هوشی که دارد با توجه به جوانی‌اش می‌تواند در راستای اهدافش (توپ طلا) به او کمک کند. او می‌داند چگونه باید سخت کار کند تا به آن مرحله لازم برسد.
نونو گومز هم با تمجید از فلیکس گفته: اگر استعدادی وجود داشته باشد همه چیز به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد. شما باید تعهد داشته باشد و حتی اگر سنگی در مسیرتان وجود داشت سخت کوش باشید و با مقاومت آن را از پیش رو بردارید. باید روی استعداد کار کنید تا بهتر شوید. می‌دانم برای رسیدن به سطح رونالدو یا فلیکس باید دو یا سه‌ برابر تلاش کنید.
گومز در ادامه گفته: سیمئونه چیزهایی زیادی به ژائو فلیکس اضافه می‌کند. مانند سخت کوش بودن یا لحظاتی که توپ را در اختیار ندارد. این لحظات در فوتبال تاثیرگذارند. به نفع او است که کیفیتش را ارتقا بخشد.

1101