لوئيس سوارز به لوتارو مارتینز: در اینترمیلان بمان!

لوئيس سوارز به لوتارو مارتینز: در اینترمیلان بمان!

خبرگزاری فوتبالی – سوارز، بازیکن قدیمی تیم بارسلونا به لوتارو مارتینز توصیه کرده در اینترمیلان بماند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، لوئیس سوارز میرامونته، بازیکن اسطوره‌ای تیم‌های بارسلونا و اینتر در دهه  ۵۰ و۶۰ میلادی اعتقاد دارد لوتارو مارتینز باید در اینترمیلان بماند.
سوارز به گازتا دلو اسپرت گفته: اگر من جای او بودم تیمم را عوض نمی‌کردم. تصمیم گرفتن در خصوص ماندن و رفتن کار سختی است اما اگر مسی با او صحبت می‌کرد، فکر کردن در این رابطه آسان‌تر می‌شد. اگرچه باید بگویم در خصوص پسری صحبت می‌کنیم که هنوز جوان است و زمان زیادی دارد تا با چالش‌های جدید رو به رو شود.


سوارز در ادامه افزود: بگذارید واقعیت را بگویم. او در اسپانیا به اندازه دوران حضورش در اینتر برجسته نخواهد بود. می‌خواهم به او نصیحت کنم. همان‌جا بمان!
سوارز که سابقه حضور در اینترمیلان را هم در کارنامه خود دارد درباره اختلاف مائورو ایکاردی با آنتونیو کونته و احتمال بازگشت مهاجم آرژانتینی از پاریسن ژرمن به اینتر گفته: روابط، کاملا از بین رفته و من فکر می‌کنم دیگر نمی‌شود ایکاردی را در اینتر دید. باید با استفاده از حداکثر پولی که از فروش او به دست می‌آید، بازیکن جدید خریداری کرد اما من دوست دارم یک روز در سن‌سیرو مثلث ایکاردی، سوارز و مارتینز را ببینم. چقدر دیدنی خواهد بود!

1101