رئیس ختافه: قرار بود مسی و پپ به ختافه بیایند؛ رایکارد اجازه جدایی به مسی نداد

رئیس ختافه: قرار بود مسی و پپ به ختافه بیایند؛ رایکارد اجازه جدایی به مسی نداد

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام رئیس ختافه اگر رایکارد اجازه می‌داد مسی به ختافه می‌رفت و ممکن بود سرمربی‌اش هم در این تیم پپ گواردیولا باشد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، آنخل تورس، رئیس باشگاه ختافه در جدیدترین مصاحبه خود با مارکا اعلام کرده در آستانه جذب پپ گواردیولا و لیونل مسی بوده و این دو نفر می‌توانستند در این تیم حضور یابند.
تورس گفته: سال اول یا دومی که مسی در تیم اصلی بارسلونا حضور داشت ما می‌خواستیم او را به صورت قرضی برای ختافه جذب کنیم اما فرانک رایکارد اجازه نداد تا ماجرا در حد علاقه ما به مسی، باقی بماند.
رئیس ختافه حتی می‌خواسته پپ گواردیولا را هم در زمان ریاست لاپورتا به  ختافه ببرد. او گفته: یک روز چیکی بگریستین (مدیر ورزشی بارسا)  را در یک مراسم قرعه کشی در سوئیس دیدم و ایده من این بود که مربی ختافه یعنی میشل لادروپ که سابقه بازی در جمع کاتالان‌ها را دارد روی نیمکت بارسلونا بنشیند و گواردیولا هم روی نیمکت ختافه زیرا لاپورتا اصلا در ابتدا موافق پپ گواردیولا نبود.
در پایان البته این اتفاق رخ نداد و لاپورتا، گواردیولا را به لادروپ ترجیح داد و او را انتخاب کرد تا پس از جدایی رایکارد، دوران پر افتخار او شروع شود و این تیم جام‌های متعددی با حضور پپ و مسی فتح کند.
1101