اینتر، موزس را به سوی چلسی پس می فرستد

اینتر، موزس را به سوی چلسی پس می فرستد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر تمایلی به پرداخت 12 میلیون یورو برای جذب ویکتور موزس بازیکن نیجریه ای ندارد و به همین خاطر این بازیکن در تابستان آینده به چلسی برمی گردد تا در استمفوردبریج در مورد آینده اش تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، موزس در شروع فصل به صورت قرضی به فنرباغچه رفته بود اما در نیم فصل به خواست کونته راهی اینتر شد تا در سن سیرو بازی کند.بازیکن نیجریه ای فقط سه بازی در لیگ ایتالیا، دو بازی در جام حذفی ایتالیا و دو بازی در لیگ ایتالیا داشته که در اکثر آنها نیمکت نشین بوده است.

برخی منابع ادعا کرده بودند که اینتر به دنبال کاهش مبلغ 12 میلیون یورویی است اما سان گزارش داده است که اینتر تمایلی به حفظ وی ندارد. موزس 29 ساله تا سال 2021 با چلسی قرارداد دارد و بعد از ان بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

موزس در سال 2012 به چلسی پیوست اما در هشت سال اخیر به تیم های مختلفی نظیر استوک سیتی، وستهام، فنرباغچه و میلان قرض داده شد اما حالا به تیم لندنی برگشته است. او در رده های پایه برای تیم ملی انگلیس بازی کرد اما در رده بزرگسالان تصمیم گرفت که برای تیم ملی نیجریه بازی کند که در تورنمنت های مختلف نظیر جام جهانی نیز حضور داشته است.