وکیل گرت بیل مذاکره با اینتر میامی را تکذیب کرد

وکیل گرت بیل مذاکره با اینتر میامی را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جاناتان بارنت وکیل گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید در لیگ فوتبال آمریکا و تیم اینترمیامی را تکذیب کرد  تا شایعات در مورد تیم آینده کاپیتان تیم ملی ولز ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، وکیل گرت بیل گفت که شایعاتی که در مورد حضور گرت بیل در فوتبال آمریکا مطرح شده" مزخرف" است و هیچ مذاکراتی با تیم های این لیگ انجام نشده است. در حقیقت به گفته وکیل بیل این بازیکن ترجیح می دهد که در لیگی قدرتمندتر از لیگ آمریکا بازی کند.

روز گذشته سایت آلمانی اتلتیک ادعا کرده بود که اینترمیامی تماس هایی با گرت بیل گرفته است اما دستمزد بالای این بازیکن که سالی 17 میلیون یورو دریافت می کند باعث می شود تا پرداخت چنین مبلغی برای تیم های آمریکایی غیرممکن باشد.

گرت بیل 30 ساله تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد اما باشگاه و زیدان در حال حاضر باشگاه تمایلی به حفظ او ندارد. شایعاتی در مورد احتمال انتقال وی به نیوکاسل وجود دارد چرا که تیم انگلیسی با فروش سهام خود به خانواده سلطنتی عربستان به تیمی ثروتمند و متمول تبدیل خواهد شد. از سویی دیگر تاتنهام اعلام کرده است که فقط در صورتی به سراغ بیل می رود که این بازیکن حاضر شود که از نیمی از دستمزد خود کم کند.