تمدید قرارداد یک ساله کابایرو و ژیرو با چلسی

تمدید قرارداد یک ساله کابایرو و ژیرو با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی روز چهارشنبه اعلام کرد که قرارداد اولیویر ژیرو مهاجم 33 ساله فرانسوی و قهرمان جام جهانی برای یک فصل دیگر و تا پایان فصل 21-2020 تمدید شده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد قبلی ژیرو با چلسی در پایان فصل به اتمام می رسید اما چلسی برای یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد. ژیرو در این باره به سایت چلسی گفت :" خوشحالم که مسیرم و دوران حضورم در چلسی را تداوم بخشم. منتظرم تا دوباره بازی کنم و از فوتبال در کنار هم تیم یهایم لذت ببرم. با انگیزه زیادی دوست دارم دوباره برای چلسی بازی کنم و امیدوارم که به زودی این اتفاق رخ می دهد."

ژیرو در ژانویه 2018 به چلسی پیوست و بعد از آن در 76 بازی 21 بازی در تیم لندنی داشت. 

از سویی دیگر ویلی کابایرو دروازه بان آرژانتینی نیز قراردادش را برای یک فصل دیگر با چلسی تمدید کرد. این دروازه بان آرژانتیینی نیز تا سال 2021 و تا سن 39 سالگی با چلسی قرارداد خواهد داشت. کابایرو در این باره گفت :" از اعلام این خبر خیلی خوشحالم. باعث افتخارم است که بخشی از تیم و خانواده چلسی باشم چرا که یکی از تاریخی ترین باشگاه های لیگ انگلیس است. این روزها برای همه ما شرایط مشکلی است اما سعی می کنیم که از فرصت برای بازگشت استفاده می کنیم. از هم تیم یهایم متشکرم که به من کمک کردند.