آرزوی ستاره پرویی الهلال پس از لیگ قهرمانان

آرزوی ستاره پرویی الهلال پس از لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی- ستاره پرویی تیم الهلال عربستان در اظهارنظری عجیب معتقد است که پس از رسیدن به جام لیگ قهرمانان آسیا، حالا وی و تیمش به دنبال رسیدن به جام پادشاهی عربستان هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آندره کاریو ستاره پرویی تیم الهلال عربستان که در سال ۲۰۱۹ به این تیم پیوسته است در مصاحبه با روزنامه ژول پرو درباره این تیم و البته وضعیت خود به اظهارنظر پرداخت. اظهارنظری که تا حد زیادی بسیار عجیب می‌آمد چراکه در آن در حال حاضر مهم‌ترین هدف خود و سایر همبازیانش را رسیدن به‌عنوان قهرمانی جام پادشاهی عربستان برشمرد. وینگر پرویی الهلال گفت: ما اکنون به‌عنوان بهترین تیم عربستان به دنبال این هستیم تا بتوانیم پس از رسیدن به جام لیگ قهرمانان آسیا، جام پادشاهی عربستان را هم بالای سر ببریم. به‌خصوص اینکه در سال گذشته نتوانستیم درنهایت با رسیدن به قهرمانی در این جام کار خود را به‌پایان برسانیم.

 

کاریو که البته یکی از بازیکنان تیم ملی پرو نیز به‌حساب می‌آید و تاکنون توانسته برای این تیم در ۶۰ بازی ملی به میدان برود مهم‌ترین آرزوی خود در فصل پیش رو علاوه بر قهرمانی با الهلال در جام پادشاهی را ادامه حضور در تیم ملی و رسیدن به‌عنوان قهرمانی کوپا آمریکا تحت هدایت ریکارد گاریکا عنوان کرد.

 

این بازیکن که پس از دوران حضورش در تیم بنفیکا برای مدتی در تیم واتفورد انگلیس به‌صورت قرضی بازی می‌کرد پس از پیوستن به الهلال ها در فصل اول به‌عنوان یک بازیکن قرضی به میدان رفت اما اکنون می‌تواند به‌عنوان بازیکن اصلی این تیم بازی کند. او معتقد است که وضعیت روحی روانی در جمع آبی‌پوشان ریاض در بالاترین حد ممکن است و صمیمیت بازیکنان می‌تواند در ادامه راه افتخارات بیشتری را نصیب این تیم کند. وینگر ۲۸ ساله پرویی تیم الهلال، ارتباط بازیکنان با یکدیگر پیش از هر بازی، در بین دو نیمه و پس از هر بازی در رختکن را بهترین دلیل برای اثبات بالاترین حد رفاقت در این تیم عنوان کرد. آیتمی که درنهایت می‌تواند جام محبوب این بازیکن را برای آنها به دنبال داشته باشد.

7413