تبریک تولد زیبای مودریچ برای کودک سرطانی

تبریک تولد زیبای مودریچ برای کودک سرطانی

پایگاه خبری فوتبالی - رائول یک کودک سرطانی اسپانیایی است که  مجبور بود روز تولدش را در بیمارستان سپری کند. به همین خاطر لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید با همکاری بنیاد خیریه "بازی درمانی" یک تبریک تولد ویدیویی برایش فرستاد تا بدین ترتیب این کودک را خوشحال کند تا با آرامش بیشتری روزهای سخت بیماری را سپری کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کروات از طریق ویدیویی به رائول تبریک گفت و اعلام کرد که به زودی با او ملاقات خواهد کرد. مودریچ در این پیام گفت:" سلام بر دوست من، رائول. چطوری؟ امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. می دانم تولدت دیروز بود اما برای آرزوهای خوب کردن و تبریک گفتن، هیچ وقت دیر نیست. تولدت مبارک! برایت آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که به زودی همدیگر را با پایان این شرایط ببینیم، شخصا با هم آشنا شویم و در مورد فوتبال صحبت کنیم. برایت درود می فرستم، مراقب خودت باش و امیدوارم به زودی با همدیگر ملاقات کنیم."

این بچه از دیدن اسطوره اش مودریچ به شدت ذوق زده و هیجان زده بود و گفت که پیش از این لوکیتا را فقط از طریق تلویزیون دیده است و امیدوار است که بتواند روزی از نزدیک کاپیتان تیم ملی کرواسی و بازیکن شماره 10 رئال مادرید را ملاقات کند.