رسمی؛ تمدید قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳

رسمی؛ تمدید قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳

خبرگزاری فوتبالی – مانوئل نویر قرارداد خود با بایرن را رسما تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، در حالی که هر روز شایعات زیادی مبنی بر جدایی نویر از تیم بایرن مونیخ و وجود اختلاف بین او مدیران تیم مونیخی به گوش می‌رسید اما حالا خبر رسیده قرارداد نویر تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه رسما تمدید شده است.
سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ دقایقی پیش با انتشار این خبر از قول رومنیگه اعلام کرد: بایرن مونیخ خوشحال است اعلام کند قرارداد نویر تا سال ۲۰۲۳ تمدید شده. مانوئل بهترین دروازه‌بان جهان و کاپیتان ما است.
الیور کان، از اعضای کادر مدیریتی بایرن هم گفته: می‌توانم خودم را در شرایطی که مانوئل قرار دارد بگذارم. درک می‌کنم که این مقطع از دوران کاری‌اش تا چه اندازه برای او مهم است. با این تمدید، او به ما نشانه‌های خوبی فرستاد.
حسن سالی‌حمیدزیچ هم در این باره گفته: تمدید قرارداد او، برای بایرن بسیار مهم بود همان‌طور که برای نویر مهم است. مانوئل برای موفقیت بایرن تلاش می‌کند. خوشحالم که به همکاریمان ادامه می‌دهیم.
نویر در تابستان ۲۰۱۱ به تیم بایرن پیوسته و به همراه باواریایی‌ها توانسته ۷ بار قهرمان بوندس‌لیگا شود و یک‌بار هم سه‌گانه ببرد. او به همراه تیم ملی آلمان هم قهرمان جام جهانی شده است.

1101