واکنش مدیر ماشین‌سازی در مورد پروتکل تمرینات: رئال و بایرن نیستیم که 4 زمین داشته باشیم

واکنش مدیر ماشین‌سازی در مورد پروتکل تمرینات: رئال و بایرن نیستیم که 4 زمین داشته باشیم

خبرگزاری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز توضیحاتی را در خصوص زمان انجام تست‌های پزشکی و شروع تمرینات این تیم ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، زمان شروع تمرینات و از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم در حالی اعلام شده که به نظر می‌رسد قرار است پروتکلی برای نحوه انجام تمرینات برای رعایت هرچه بیشتر موارد بهداشتی و پزشکی به تیم‌ها ارائه شود. سخنگوی باشگاه سپاهان نیز دو روز پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس به این نکته اشاره و اعلام کرد؛ آنطور که شنیده قرار است تمرینات در چند روز ابتدایی به صورت گروه‌های 5نفره انجام شوند.

سیدمحمد سید علوی، مدیر تیم ماشین سازی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است پروتکلی در خصوص نحوه انجام تمرینات به تیم‌ها ارائه شود، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: قرار است پروتکلی در مورد ریز و جزییات انجام تمرینات ارائه شود اما هنوز چیزی به ما داده نشده و منتظر آن هستیم. ولی در کل، رئال و بایرن نیستیم که سه چهار زمین تمرین داشته باشیم و سی بازیکن را در آن‌ها تقسیم کنیم. برای ما داشتن یک زمین تمرین مناسب هم ایده‌آل است.

علوی در مورد زمان شروع تمرینات ماشین سازی تصریح کرد: به بازیکنان غیر بومی تیم اعلام کرده‌ایم که روز شنبه در تبریز جمع شوند، روز یکشنبه انجام تست‌های پزشکی را خواهیم داشت و  از روز دوشنبه تمرینات گروهی را آغاز می‌کنیم. 

وی در مورد وضعیت بازیکن خارجی ماشین سازی گفت: تنها بازیکن خارجی ما ادواردو، مدافع برزیلی است که او در تبریز مانده بود و از کشور خارج نشده و به همین خاطر مشکلی برای حضورش بر سر تمرینات نداریم.

9697