رای غیر قانونی یکی از اعضای مجمع فوتبال قم

رای غیر قانونی یکی از اعضای مجمع فوتبال قم

خبرگزاری فوتبالی- مالک باشگاه سوهان محمد تاکید کرد هیچ نماینده قانونی از سوی وی در مجمع هیأت فوتبال حضور نداشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مجمع  فوق‌العاده هیأت فوتبال استان قم در حالی روز یکشنبه برگزار شد و به برکناری کریم بهرامی، رئیس این هیأت انجامید که شائبه‌های زیادی درباره صلاحیت برخی افرادِ حاضر در این مجمع مطرح شده است.

 

سید محمد طباطبایی، مالک باشگاه سوهان محمد قم در این باره به رادیو گفت‌و‌گو اظهار کرد: آقای آبکار که در جلسه برکناری رئیس هیأت فوتبال قم، حضور داشته و رای داده، از نظر قانونی نماینده باشگاه سوهان محمد نیست، پس رای او وجاهت قانونی ندارد.

 

او ادامه داد: سال گذشته طی نامه‌ای آقای آبکار به‌عنوان نماینده باشگاه برای عضویت در مجمع معرفی شدند، اما در سال جدید نامه‌ای منتشر کردیم و در آن به صراحت عنوان کردیم آقای آبکار مسؤولیت ندارند و خود من در مجمع شرکت خواهم کرد؛ به معنای دیگر، بنده به صورت رسمی و علنی آقای آبکار را از مسؤولیتش در مجمع برکنار کردم.

 

در این میان مجری برنامه «ورزش بدون ویرایش» رادیو گفت‌و‌گو نامه‌ای بدون شماره که در تاریخ ۱۸/۰۲/۹۹ از طرف باشگاه سوهان محمد خطاب به ریاست مجمع فوتبال استان قم منتشر شده بود را قرائت کرد که در این نامه آقای «محمدحمید آبکار» از تاریخ ۱۸ اردیبهشت به مدت دو سال به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار باشگاه سوهان محمد برای شرکت در مجامع فوتبال استان قم معرفی شده بود که امضای آقای مرتضی اسماعیلی به‌عنوان مدیرعامل پای آن دیده می‌شود.

 

طباطبایی، مالک باشگاه سوهان محمد قم در این باره عنوان کرد: آقای اسماعیلی به‌عنوان مدیر عامل حدود ۱۰ ماه است که اصلا در قم حضور ندارند و دسترسی هم برای امضاء ندارند؛ بنابر این امضایی که در پایان نامه وجود دارد، امضای ایشان نیست و در واقع متعلق به آقای بشیری‌پور، نایب رئیس من است؛ البته آقای بشیری‌پور حق امضاء ندارند.

 

او در واکنش به انتقاد مجری که امضای بشیری از طرف نبوده و جعل محسوب می‌شود، عنوان کرد: این کار از روی عمد نبوده است. ایشان اطلاعات و شناخت کاملی نسبت به مسائل و جزئیات فوتبال ندارد و تصور می‌کرده این جلسه یک مجمع ساده است و می‌تواند به جای آقای اسماعیلی امضاء کند.

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه سوهان محمد قم یادآور شد: پس از آنکه ما اطلاع پیدا کردیم این مجمع به چه منظور برگزار می‌شود و با دیگر مجامع متفاوت است، بلافاصله پس از ارسال این نامه، هم به فدراسیون و هم به هیأت فوتبال در خصوص مشکل امضای نامه توضیح کتبی داده‌ایم.

 

بنابر گفته‌های طباطبایی حضور محمدحمید آبکار به‌عنوان نماینده باشگاه سوهان محمد در مجمع فوق‌العاده هیأت استان قانونی نیست و از این رو برکناری کریم بهرامی از ریاست هیات فوتبال استان قم با رای آبکار که به‌عنوان یکی از اعضا در جلسه حضور و حق رای داشته نیز خود به خود زیر سوال خواهد رفت.

7413