برنامه جدید یوفا: نیمه نهایی لیگ قهرمان به صورت تک بازی در استانبول

برنامه جدید یوفا: نیمه نهایی لیگ قهرمان به صورت تک بازی در استانبول

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران یوفا در تلاش هستند تا برنامه ریززی مناسبی را داشته باشند تا مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در کمترین زمان ممکن برگزار شود و قبل از پایان ماه اگوست (اواسط شهریور) قهرمان بازیها مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه های جدی برای مدیران یوفا این است که نیمه نهایی و یک چهارم نهایی مسابقات به صورت تک بازی برگزار شود. در حقیقت بعد از آن که دور برگشت یک هشتم نهایی برگزار شد و هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی مشخص شود، تیم های حاضر در یک چهارم به صورت تک بازی با هم مسابقه می دهند. میزبان نیز احتمالا به صورت قرعه کشی مشخص می شود.  از سویی  برای نیمه نهایی و فینال هم قرار است که کل بازیها به صورت متمرکز در استانبول برگزار شود. بدین ترتیب نیمه نهایی نیز مثل فینال و یک چهارم به صورت تک بازی خواهد بود.

یوفا برای مسابقات لیگ اروپا نیز برنامه مشابهی را در نظر دارد و می خواهد از مرحله یک چهارم نهایی به بعد، مسابقات به صورت تک بازی برگزار شوند و نیمه نهایی و فینال هم در شهر گدانسک لهستان برگزار خواهد شد.

از سویی یوفا در نظر دارد که حداقل سه تا از 12 میزبان یورو 2020 را به علت بحران کرونا کنار بگذارد. شهر بیلبائو در اسپانیا احتمال دارد که به یکی از میزبان هایی تبدیل شود که حذف می شود.