برادر پوگبا: بنزما شوخی زشتی با من انجام داد

برادر پوگبا: بنزما شوخی زشتی با من انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتین برادر پل پوگبا هافبک منچستریونایتد اخیرا در گفتگویی از کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید گلایه کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در دوران قرنطینه در شبکه های اجتماعی حسابی جنجال ساز شده است. جنجال اولش زمانی بود که اولیویر ژیرو مهاجم ملی پوش فرانسه را کارتینگ خواند و خودش را فرمول یک. او با این حرفها می خواست بگوید که ژیرو چند درجه از خودش پایین تر است اما مهاجم چلسی از این صحبت ها به شدت دلخور شد. حالا نوبت فلورنتین برادر بزرگ تر پل پوگباست که با دلخوری از بنزما صحبت کند.

بنزما در گفتگویی با هنی کمدین فرانسوی گفته بود که نمی داند که فلورنتین پوگبا کیست و آیا برادر هافبک منچستریونایتد هم فوتبال بازی می کند یا نه. حالا برادر بزرگ تر پل پوگبا گفته است:" بعد از آن صحبت ها همه به من پیام دادند و گفتند که بنزما گفته است که من را نمی شناسد. اما نمی خواستم پاسخی بدهم. حرفهایش عجیب و غیرقابل درک بود اما سعی کردم که به آن به عنوان یک شوخی زشت نگاه کنم. نمی دانم آیا حرفش جدی بود یا نه چرا که فکر می کنم دقیقا من را بشناسد و بداند چه کسی هستم. "

فلورنتین پوگبا که به تازگی به تیم سوشو در لیگ دسته دوی فرانسه ملحق شده گفت:" در آن زمان فکر کردم که شاید بهتر است که بگویم بنزما به من بی احترامی کرده است یا ... اما ترجیح دادم که سکوت کنم. قطعا من را به خوبی می شناسد و برایم مهم نیست که دیگران چه می گویند و به صحبت های بقیه اهمیتی نمی دهم."