تورنمنت سه جانبه در سال 2021 با حضور اینتر، رئال مادرید و بایرن مونیخ

تورنمنت سه جانبه در سال 2021 با حضور اینتر، رئال مادرید و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - نمایندگان سه کشور اسپانیا، ایتالیا و آلمان قرار گذاشته اند که در تابستان 2021 مقابل هم قرار بگیرند و با هم بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، این تورنمنت سه جانبه تحت عنوان "جام اروپایی خیریه" قرار است که با حضور سه تیم قدرتمند از لیگ های بزرگ اروپا برگزار شود. بازیهای این تورنمنت قرار است که در سال 2021 برگزار شود که مادرید، مونیخ و میلان میزبان بازیها خواهند بود.

زمان دقیقی برای بازیها مشخص نشده است اما قرار است که با پایان کرونا و زمانی که هواداران بتوانند وارد استادیوم ها شوند این مسابقات برگزار شوند و درامد بلیت فروشی هم صرف امور خیریه و کادر درمان شود که در ماه های اخیر زحمات زیادی کشیده اند و در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشته اند.

بازی رئال مادرید و اینتر قرار است که در ورزشگاه برنابئو در شهر مادرید برگزار شود، بازی اینتر و بایرن مونیخ در ورزشگاه سن سیرو در میلان برگزار خواهد شد و بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیسان شهر مونیخ انجام خواهد شد و درآمدها صرف امور بهداشتی در دو کشور ایتالیا و اسپانیا می شود که به شدت از بحران کرونا لطمه دیده اند و ضرر شدیدی را تحمل کرده اند.