مدیرعامل شاهین بوشهر: کریستیچوویچ و 2 بازیکن خارجی ما برمی‌گردند

مدیرعامل شاهین بوشهر: کریستیچوویچ و 2 بازیکن خارجی ما برمی‌گردند

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: کریستیچوویچ و 2 بازیکن خارجی در اولین فرصت به تمرینات ما ملحق خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، سعید مسیگر در خصوص آخرین شرایط تیم گفت : صبح روز دوشنبه مکاتبه ای با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص انجام آزمایشات لازم بیماری کرونا برای اعضای تیم داشتیم که ضمن تشکر از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی با موافقت صورت گرفته، تاریخ انجام این آزمایشات بزودی به باشگاه اعلام خواهد شد تا بازیکنان را به بوشهر فراخوان کنیم و با اعلام نتایج آزمایشات بلافاصله تمرینات را آغاز کنیم.

مسیگر افزود: بر اساس پروتکل های بهداشتی که اعلام خواهد شد پیش خواهیم رفت و نهایت دقت نظر با تلاش کادر پزشکی در جهت حفظ سلامت اعضای تیم به کار خواهیم گرفت.

وی که با روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت و گو می کرد، در خصوص حضور میشو کریستیچوویچ و دو بازیکن خارجی تیم نیز اظهار داشت: اقدامات و مکاتبات لازم از طرف باشگاه برای حضور این عزیزان انجام شده و با تماسی که با آقای میشو کریستیچوویچ و دو بازیکن خارجی داشته ایم اعلام کرده اند که پیگیر هستند که در اولین فرصت به تمرینات تیم ملحق شوند و از این لحاظ جای نگرانی وجود ندارد.

7655